Понад 1,3 мільярда гривень сплатили платники податків Харківщини на захист держави

Понад 1,3 мільярда гривень сплатили платники податків Харківщини на захист держави на порталі Gromada Group
Колаж ГУ ДПС у Харківській області ГУ ДПС у Харківській області

Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшилися на 374,7 млн гривень

Як зазначив начальник Головного управління ДПС у Харківській області Владислав Селезень, упродовж січня – лютого 2026 року платники Харківської області спрямували до бюджету 1 332,8 млн гривень військового збору. 

 

Доведений показник ДПС України виконано на 107,2 %. Додатково забезпечено 89,9 млн гривень. Порівняно з відповідним періодом минулого року надходження збільшилися на 374,7 млн гривень. 

 

Сплата військового збору є важливим внеском кожного платника у забезпечення потреб Збройних Сил України, посилення національної безпеки та підтримки наших захисників. Податкова служба області висловлює подяку кожному платнику за роботу, податкову дисципліну, прояв громадянської позиції і підтримку обороноздатності держави», - зазначив Владислав Селезень. 

 

Нагадаємо, що ФОП на єдиному податку першої, другої та четвертої груп сплачують військовий збір в розмірі 10 відсотків від мінімальної зарплати, встановленої на 1 січня звітного року. У 2026 році ця сума становить 864,70 гривень щомісяця.  

 

Платники єдиного податку третьої групи (ФОП та юридичні особи, крім е-резидентів) сплачують військовий збір у розмірі 1 відсотка від доходу щоквартально. 

Підприємці, які працюють на загальній системі оподаткування, сплачують 5 відсотків від чистого річного доходу, а роботодавці утримують і перераховують до бюджету 5 відсотків військового збору із заробітної плати найманих працівників. 

 

Водночас звільняються від сплати військового збору на час служби фізичні особи – підприємці та самозайняті особи, які були мобілізовані або підписали контракт на військову службу. Це передбачено Законом України від 18 червня 2025 року № 4505-IX, яким внесено зміни до Податкового кодексу України.  

 

Звільнення застосовується автоматично на підставі даних з Єдиного державного реєстру призовників, військовозобов’язаних та резервістів (дати мобілізації, укладення контракту, демобілізації) з першого числа місяця мобілізації або укладення контракту, але не раніше 24 лютого 2022 року.

 

 

Слідкуйте за нами у соціальних мережах:

 

Телеграм Фейсбук Інстаграм

Google LogoДодати Gromada як бажане джерело в Google
Коментарі
Ще декілька актуальних новин на зараз

Ми ї̶м̶о̶ використовуємо деякі кукі, детальніше у Політиці сайту