Для харківського бізнесу ще на півроку подовжили пільги: деталі
Економіка. Бiзнес | | 278 | Автор: Тетяна Танчук

Бізнес Харкова звільнений від місцевих податків ще на півроку
У Харкові ще на півроку подовжений мораторій на сплату місцевих податків для бізнесу: він діятиме до вересня 2025 року. Відповідне рішення сьогодні, 30 квітня, було ухвалене на сесії міськради.
Яких податків стосуються пільги:
- для фізичних, юридичних осіб і підприємців скасовані податки за землю. Ставка земельного податку на ділянки фізичних і юридичних осіб складатиме 0% від їх нормативної грошової оцінки;
- ставку податку за нерухоме майно встановлено на рівні 0% у разі, якщо це не земельна ділянка, яка перебуває у власності юридичних осіб;
- платникам єдиного податку четвертої групи надано стовідсоткове зменшення податкових зобов’язань.
Уперше це рішення було ухвалене рік тому, у квітні 2024-го. Потім мораторій кілька разів подовжували.
За словами мера Ігоря Терехова, зозвиток економіки - такий же пріоритет для нашого Харкова, як і безпека. Кожна гривня, яку вдається заощадити бізнесу, має спрямовуватися на виплату зарплат, збереження робочих місць, ремонт приміщень, закупівлю обладнання або підтримку працівників.
«Звісно, це не розв’язує всіх проблем, з якими щодня стикаються підприємці. Але ми докладаємо максимум зусиль, щоб у Харкові зберігалося економічне життя, щоб бізнес мав опору, а харківʼяни – роботу», - сказав мер.
Слідкуйте за нами в соціальних мережах!
Телеграм Фейсбук Фейсбук Інстаграм
Коментарі
Ще декілька актуальних новин на зараз