«Національний кешбек» оновлять: відсоток кешбеку за програмою залежатиме від частки імпорту

«Національний кешбек» оновлять: відсоток кешбеку за програмою залежатиме від частки імпорту на порталі Gromada Group

Уряд оновлює програму «Національний кешбек» з 1 березня 2026 року

За покупку товару українського виробництва з 1 березня покупець зможе отримати 5% або 15% кешбеку залежно від частки імпорту в цій категорії. Раніше кешбек становив 10%.

 

Про це повідомили в Міністерстві цифрової трансформації.

 

15-відсотковий кешбек нараховуватимуть на українські товари в тих категоріях, де імпорт у споживчому кошику перевищує 35%, тобто косметику, канцелярію, одяг і взуття, товари для тварин та деякі харчові продукти.

 

Тоді як кешбек 5% буде на українські товари в тих категоріях, де імпорт нижчий за 35%: харчові продукти, ліки, товари для саду й городу.

 

Повний список категорій в уряді обіцяють опублікувати згодом.

 

Про кешбек. Програма працює так: за покупку товару українського виробництва покупець може отримати кешбек розміром 10% вартості товару. Сума кешбеку одному покупцеві не може бути меншою ніж 2 гривні, та не може перевищувати 3 тисячі гривень на місяць.

 

Президент Володимир Зеленський пояснював, що завдання цієї програми полягає в тому, «щоб українські гроші залишилися в Україні та працювали в Україні». На початку вересня 2024 року ця програма офіційно стартувала.

 

У лютому в Міністерстві економіки розповідали, що найпопулярнішою категорією витрат стали комунальні послуги й мобільний зв’язок.

У листопаді Міністерство економіки оновило перелік товарів і послуг, на які можна витрачати гроші, накопичені за програмою «Національний кешбек». Зі списку зникли мобільний зв’язок, кіно й заклади харчування.

 

Як пояснили в міністерстві, оновлення пов’язане з іншою державною програмою — «Зимова підтримка», яка передбачає виплату всім громадянам 1000 гривень, що після оформлення мають надійти на картку «Нацкешбеку».

 

Тож категорії витрат, які тепер спрямовані передусім на базові й необхідні витрати, вирішили уніфікувати, додали в Мінекономіки. Оновлені умови діятимуть до 30 червня 2026 року.

 

 

Слідкуйте за нами у соціальних мережах:

 

Телеграм Фейсбук Інстаграм  

 

Google LogoДодати Gromada як бажане джерело в Google
Коментарі
Ще декілька актуальних новин на зараз

Ми ї̶м̶о̶ використовуємо деякі кукі, детальніше у Політиці сайту