З 1 січня 2025 року розпочалася деклараційна кампанія фізосіб за 2024 рік
Економіка. Бiзнес | | 548 | Автор: Тетяна Танчук, за матеріалами ГУ ДПС у Харівській області

Колаж ГУ ДПС у Харівській області
Відповідно до ст. 67 Конституції України кожен зобов’язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом. Усі громадяни щороку подають до податкових інспекцій за місцем проживання декларації про свій майновий стан та доходи за минулий рік у порядку, встановленому законом.
Основні випадки подання податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація):
отримання окремих видів доходів, що не підлягають оподаткуванню при виплаті, але не звільнених від оподаткування (пп. 168.1.3 ПКУ);
отримання доходів від особи, яка не є податковим агентом (від інших фізичних осіб (резидентів або нерезидентів)) (пп. 168.2.1 ПКУ);
іноземні доходи (пп. 170.11.1 ПКУ);
для отримання податкової знижки (ст. 166 ПКУ).
Зобов’язані подавати Декларацію також:
фізичні особи, які отримують доходи від підприємницької діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування (ст. 177 ПКУ);
фізичні особи, які провадять незалежну професійну діяльність (ст. 178 ПКУ);
іноземці, які за результатами звітного року набули статус резидента України мають відобразити доходи з джерелом їх походження в Україні та іноземні доходи (пп. 170.10.4 ПКУ);
платники податку на доходи фізичних осіб – резиденти, які виїжджають за кордон на постійне місце проживання, не пізніше 60 календарних днів, що передують виїзду (п. 179.3 ПКУ).
Слідкуйте за нами в соціальних мережах!
Коментарі
Ще декілька актуальних новин на зараз